KLIENTU PROGRAMMA

KLIENTU PIESLĒGŠANA. KLIENTU CENU LAPA

Klientu apkalpošana Latvijā un ārzemēs

  1. Tradicionālais variants ir vienkārši pārdot preci no saviem iepirktajiem krājumiem. Tavs ieguvums ir starpība starp iepirkuma un pārdošanas cenu, kas var būt kā minimums 20% vai pat līdz 50% liela. Tev ir tiešais kontakts ar savu klientu, kas noteikti ir svarīgi un veidotu ilgtermiņa attiecības.
  2. Otrais variants ir Tiešā klientu apkalpošanas programma. Katram partnerim ir savs interneta veikals. Piemēram, ja Tavs ID numurs ir 123456, tad Tavs interneta veikala links ir: www.123456.fitline.com Klients iepērkas tavā PM interneta veikalā. Šajā gadījumā klients kļūst par reģistrēto klientu, viņu apkalpo kompānija pa tiešo, tas ir, gan iekasē samaksu, gan piegādē preci (to dara attiecīgā klienta mītnes zemes pārstāvniecība vai, ja tādas nav, tad attiecīgais reģionālais centrs). Šī programma strādā gandrīz visā pasaulē. Tavs ieguvums ir 15-25%, kurus saņem kopā ar struktūras bonusu aprēķinu.

Arī Latvijas partneri strādā ar šo programmu, piesaistot klientus visā pasaulē.

Uzmanību! 

Latvijā tiešā klientu apkalpošanas programma strādā sekojoši:

  1. variants. Saņem no klienta pasūtījumu un pašrocīgi ievadi to FitLine veikalā (saite: https://www.fitline-online.lv/fitline-produkti/veikals/) Rūpīgi aizpildi klienta datus (klients tiks iereģistrēts PM sistēmā) un komentāros ieraksti savu ID numuru, lai zinām, kura partnera klients jāpiereģistrē). Klients saņems rēķinu, apmaksās un saņems pasūtījumu izvēlētajā Omniva. Savukārt partneris saņems 15-25% komisiju par apkalpoto klientu līdz ar citiem bonusiem.

  2. variants. Partneris sagatavo no klienta saņemto pasūtījumu un nosūta pieprasījumu uz FitLine Pasūtījumu WhatsApp numuru 29363000. Pieprasījumā jāieraksta klienta: vārds, uzvārds, telefona nr., Omnivas pakomāts

  • ja klients pats arī maksās. Tādā gadījumā rēķins tiks izstādīts tieši klientam gluži kā 1. variantā (atbilstoši klientu cenās). Šajā gadījumā klients tiks reģistrēts gan Omniva, gan PM sistēmā un partneris saņems attiecīgi 15-25% bonusu.
  • ja maksās partneris (klients jau samaksājis partnerim) un noliktava tikai izsūta preci norādītajam klientam, tad  tādā gadījumā rēķins tiks piestādīts pasūtījumu veikušajam partnerim (partneru cenās). Pasūtījums tiks ievadīts PM sistēmā zem attiecīgā partnera ID un klients netiks ievadīts PM sistēmā. 
Pievērs uzmanību, arī klientiem Optimāliem komplektiem ir labāka cena nekā pērkot produktus atsevišķi.



0

 .